23 oktober 2011

Likes from week 42


1. Mooie filmpjes vinden op het wereldwijde web, zoals dit hierboven.

bron: tumblr
2. Lijstjes, van alles wat je maar kan verzinnen. Ik maak ook zelf lijstjes van boeken, films, quotes,... Misschien nog een idee om ze eens met jullie te delen?

bron: http://annabooshouse.blogspot.com/p/vintage-votives.html
3. Een DIY die ik zeker ga proberen, ik ben momenteel allerlei glazen potjes aan het verzamelen en heb mijn oma al aan het werk gezet om stukjes kant te zoeken. Binnen enkele dagen is mijn kot een gezellig lichtspektakel.

bron: tumblr
4. Theepotten, het liefst zo antiek mogelijk, met zo'n verzameling wil ik beginnen. Ik bezoek geregeld enkele rommelmarkten en dat is natuurlijk de place-to-be om een vintage theepot op de kop te tikken. Zo kan ik mijn dagelijkse afternoon tea nog wat meer cachet geven, en geef toe: ze zijn ook prachtig als decoratie.

5. http://www.helloitsvalentine.com/ De Parisienne Valentine is zonder twijfel een van mijn favoriete blogsters van het moment. Ze heeft zeer mooie en originele post en daarnaast ook een kledingstijl die heel nauw aansluit bij de mijne, I like!

2 opmerkingen: