6 maart 2012

Marni for H&M


Neen, dit is geen originele, vernieuwende post want ongeveer elke blogger heeft het wel over dit onderwerp, mes excuses. Maar dit is de eerste keer dat ik echt enthousiast ben over een samenwerking van H&M met een bekende ontwerper. Meestal vind ik het allemaal té overdreven of net niet speciaal genoeg om er wat meer geld voor neer te leggen, maar nu dus niet. Er zitten verschillende stukken bij die ik mijzelf wel zie aantrekken, maar omdat mijn budget als student het niet toelaat om alles wat ik mooi vind te kopen ga ik het bij één stuk (proberen) houden. Hoogstwaarschijnlijk ga ik voor de ketting of de rok, maar omdat een foto soms kan bedriegen zal ik dus genoodzaakt zijn om donderdagmorgen voor H&M te gaan kamperen. Mede ook een beetje voor mijn mama, aangezien ze donderdag moet werken maar toch zo graag de jurk van de campagne-foto (zie hierboven) wil hebben. Ik heb geen ervaring met de designer-gekte dus heb ook totaal geen idee hoe vroeg ik uit mijn bed zal moeten komen, 6u, 7u of is 8u ook nog oké? En is er trouwens niemand die mij gezelschap wil houden donderdagmorgen in de Veldstraat? Met twee wachten is natuurlijk altijd gezelliger dan alleen, ik zorg voor ontbijt! ;)

3 opmerkingen:

  1. Ik ga ook voor de ketting gaan denk ik! Deze samenwerking is ook de eerste die ik echt leuk vind en waar ik ook voor in de rij zal gaan staan. Geen idee of ik er vroeg zal moeten zijn of niet :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil misschien wel mee wachten Katrien! Heb alleen wel feestje morgenavond :p Ik zou graag de pyjama hebben, die lijkt mij zo cool :) ofja nee, ik bekijk juist de prijzen... geef mij dan maar het kraagje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou donderdag ook graag gaan, maar geen flauw idee om hoe laat je daar al moet staan :s Ik wil graag één van de jurkjes of een ketting :)

    BeantwoordenVerwijderen