12 maart 2012

Spring's in town

Eindelijk, temperaturen die boven 15°C stijgen, lente-gevoel op en top! Het eerste terrasje van dit jaar  heb ik alweer gehad en er zullen er sowieso nog veel volgen! Voor donderdag voorspellen ze 17°C, say what?! I'm a happy girl!


Ik kocht zaterdag op de retrobeurs van de kringloopwinkels in Gent deze typemachine van Olympia voor maar €15, koopje! Heb op internet al de juiste inktlinten gevonden dus vanaf ik die ontvangen heb kan ik al mijn brieven authentiek typen, I like!

bron: nieuwsblad.be

Donderdagmorgen ben ik gaan aanschuiven aan H&M rond 7u en omstreeks 10u30 kwam ik blij buiten met het kleedje dat ik zocht. Alles van op mijn wishlist was al uitverkocht maar het jurkje (dat mijn mama eigenlijk wou, maar aangezien ze niet kon passen wou ze het dan toch niet meer, dus dacht ik: waarom koop ik het niet voor mijzelf?) hing er nog, happy! (zie artikel hieronder, jurkje van de campagne foto)


Ik heb mijn Catrice nagellak collectie ook weer aangevuld met enkele nieuwe kleurtjes uit de recentste collectie: 690 Fred Said Red, 780 Welcome To Roosywood en 720 Bruno Brownani (de drie meest rechtse). Dat zet mijn totaal op 12, valt nog mee he?! Maar ik heb ondertussen weer al enkele kleurtjes op het oog die er ook nog bij zouden mogen, kwestie van mijn lente gevoel nog wat meer aan te wakkeren.


Gisteren ben ik met mijn mama lammetjes gaan spotten, want geef toe: lammetjes zijn toch wel hét signaal dat de lente in 't land is. In een wei vlakbij ons huis vonden we dit schatje: een wit schaap met een zwart lammetje, de natuur is soms toch wonderbaarlijk schoon he!

2 opmerkingen:

  1. Oh mijn god, een typemachine! Ik ben hard op zoek naar zo eentje! :) Veel plezier er mee. En ik ben ook wel benieuwd naar welke jurk van Marni je meenam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wat een koopje! Ik ben vandaag naar de H&M geweest, en er hing nog wat van de Marni collectie! Eerst dacht ik "Woooooow, score!", maar natuurlijk stond het mij totaal niet, geen wonder dat die spullen waren blijven hangen ;). En jij inderdaad, eigenlijk mag ik vree content zijn :)! En is het echt waar? 17 graden? My oh my :).

    BeantwoordenVerwijderen