14 mei 2012

6 DIY's I would like to try (part 2)

bronnen v.l.n.r.: Papercrave - Annekata - Hey Gorgeous - A Bubbly Life - onbekend - Punk Projects

Wanneer ik een 'inspiratie-block' heb dan is het enige wat ik kan doen: Pinterest. En dan maar scrollen en scrollen om allemaal geweldige ideeën op te doen en zo mijn creatieve brein op hol te doen slaan. Ik zet even de 6 leukste Do it yourself's uit mijn DIY-board naast elkaar. Deze ga ik zeker allemaal proberen te maken. De giftboxes zijn bijvoorbeeld ideaal om je cadeautje voor vaderdag in te pakken en ook de gelakte sleutels vind ik super.
Wil je trouwens nog meer leuke DIY's bekijken, bezoek dan zeker eens mijn Pinterest account.

2 opmerkingen:

  1. Die lampjes als vaasjes, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaarsjes zeker maken, die staan zo leuk (zowel op uw slaapkamer als ergens anders!) Die sleutels heb ik nog nergens anders gezien en zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen