3 mei 2012

Birthday outfit


Hoewel mijn outfit in de vorige post ook al zichtbaar was wou ik het toch ook nog eens apart 'showen'. De foto's zijn snel genomen waardoor ik achteraf niet zo veel keuze had om er een paar goede uit te kiezen, but you got the idea. Dit kleedje hing al van bij de aankoop in mijn kast met de bedoeling 'voor op mijn verjaardag' waarop het normaal gesproken toch warmer is dan 20°C, niet dus... Dat verklaart de panty's eronder, niet echt flatterend maar ik moest en zou dit aandoen! Over de schoenen-keuze had ik niet eens nagedacht maar dit paar vond ik ergens achteraan in mijn kast en ze passen wonderbaarlijk goed bij de rest. Op onverklaarbare wijze is de hak er na een paar uur wel afgebroken, maar ik had nog back-up (geen foto van), gelukkig!

kleedje - Marni for H&M / schoenen - ... / ring - marktje in Amsterdam


Samen met Julie die er totally stylish en vooral kleurrijk uitzag in haar ZARA-outfit


2 opmerkingen:

  1. Mooie outfit! Zo spijtig dat de hak van uw schoenen kapot is gegaan, ze zijn heel schoon. En uw vriendin heeft ook een prachtige outfit aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van die hak! Leuke outfit. Ik hou van dat armbandje!
    Nog een late gelukkige verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen