14 september 2012

IKEA, I love you!


Ondertussen is de nieuwe catalogus van IKEA bij iedereen thuis door de brievenbus gevallen, wat een feest! Althans, toch voor mij, want dit betekent ieder jaar van voor naar achter -en soms ook nog eens van achter naar voor, zodat ik zeker niets overgeslagen heb- alles doorbladeren en de hoekjes van pagina's met leuke artikels omdraaien. Resultaat: een tiental omgeslagen hoekjes en dus een uitgebreid verlanglijstje. Binnen een dikke week ga ik eindelijk terug naar mijn kot, en wat is er nu leuker dan enkele nieuwe interieurspulletjes aan te schaffen om het nóg gezelliger te maken, dan het al was, en mij voor te bereiden op lange cosy herfstavonden in Gent. De artikels die ik gekozen heb passen ook allemaal bij de kleuren van mijn kot (wit, roze en aubergine), perfecte match dus! Ik heb nog een waardebon (gekregen op mijn verjaardag) die dringend leeggemaakt moet worden, een tripje naar IKEA staat dus bovenaan in mijn agenda.

2 opmerkingen:

  1. ooh jaa instant happinesssssss :) ik bekijk die soms nog eens na een half jaartje om nog eens een grondige keuze te maken!
    Leuke lijstje, vooral die gebroken witte mug (l)(l)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht dienblad <3 ik kocht van de week die kleurrijke met vogels (die je als eerste treffer krijgt als je bij Google Images zoekt op 'dienblad vogel ikea' ;)), maar deze is ook echt mooooi. Net als de kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen