15 september 2012

Orla Kiely A/W12 Looks


Het is niet mijn gewoonte om modemerken te bejubelen op mijn blog, maar uiteraard bestaat er voor alles een eerste keer. De wintercollectie van Orla Kiely moest ik hier wel een plaatsje geven want ik was op slag verliefd toen ik de campagne-foto's tegenkwam. Ik kende het merk eigenlijk niet, hoewel het logo met de bloemblaadjes mij vaag wel bekend voorkwam. Na eventjes rond te hebben gesurfd op hun site is er geen twijfel meer mogelijk: geweldig merk, mooie vintage-geïnspireerde kledingstukken en vooral prachtige campagnefoto's voor hun nieuwe winter-collectie! Ik hou van de sfeer die de foto's oproepen: jaren '60, alledaagse settings, ongedwongen sfeer, leuke haarcoupe van het model, het konden wel foto's zijn van mijn eigen oma toen ze jong was.


Uiteraard heb ik mijn favoriete stukken eventjes op een rijtje gezet. De prijs van de kledingstukken ligt ietwat boven mijn beperkte studentenbudget maar misschien kan ik tijdens de sale, binnen enkele maanden, nog iets op de kop tikken. Er zijn enkel winkels in Groot-Brittannië en de Verenigde Staten maar de webshop verzendt wel naar België. Ik hou hun site vanaf nu dus zeker in de gaten!


6 opmerkingen:

  1. wauw hele mooie kledingstukken!
    Ik vind vooral dat zwarte jurkje erg chique :)
    Mooi merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit merk is echt wel uw ding! Ik zie het je zo dragen, Katrien ;) En zoals Astrid al zei; ik heb ook zo'n soortgelijk geel rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die okergele rok en die petrolblauwe jas zijn echt prachtig! En zou mooi zijn om samen aan te doen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, you look so fashionable!
    Maybe you like to check out my blog and follow eachother if you like?

    Love, Anne

    www.movieanne.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit merk is een persoonlijk favorietje! Hun bedrukte tassen zijn wel leuk, maar oh zo duur :-( Ooit, als ik werk en centjes heb ^^ x

    PS: Dat gele rokje is een DROOM! x

    BeantwoordenVerwijderen