13 februari 2013

Shoplog: Pop of prints and colours

Geloof het of niet maar ik heb de laatste maanden véél bewuster geshopt dan ooit voorheen. Ik denk meer na wanneer ik iets koop - Past dit bij andere dingen die in mijn kast hangen? Staat het model mij goed? Is het niet te groot of te klein? Heb ik het nodig? - en dat resulteert in aanwinsten waar ik écht content mee ben. Voor diegene die dachten dat ik nooit van mijn shopverslaving ging af geraken: beat that! Hieronder zie je mijn aankopen van november tot nu, in 3 maand en een half heb ik dus enkel dit gekocht. Geef toe, dat valt goed mee he?! Veel kleedjes, botjes en gilletjes, ik zal nu eenmaal niet snel van 'mijn uniform' veranderen... ;)


Van bruine laarzen kan je nooit genoeg exemplaren hebben, ze zijn gemakkelijk te combineren en de hakken van deze 3 zijn laag genoeg om er een hele dag op te lopen. De enkellaarsjes zijn mijn favorieten, ik zocht ze al heel lang en heb ze uiteindelijk aan de helft van de prijs nog ergens achteraan in een schoenenwinkel gevonden. V.l.n.r. Ken - Bullboxer - P.i.u.r.e

De titel verraadde het al: ik ben helemaal into prints en kleur, zodus moest ik mijn kleedjesverzameling ook kunnen uitbreiden met nog wat exemplaren. V.l.n.r.: COS - CKS - Zara - H&M.

Ook aan mijn collectie truien en gillets zie je het: kleurexplosie! V.b.n.o.: CKS - CKS - Steps - H&M


En uiteraard nog wat accessoires, het horloge had ik al heel lang op het oog, en met een extra korting van -10% heb ik het mij uiteindelijk aangeschaft. V.l.n.r.: van een plaatselijk marktje in Brussel - OOZOO - cadeautje van Astrid uit Spanje van Dayaday

3 opmerkingen:

  1. Da kleedje van de H&M wil ik ook! Ben er al in geen tijden meer binnen geweest, maar daar maak ik graag een uitzondering voor :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, dat kleedje van CKS ken ik vanuit onze winkel :D Heel mooie collectie hadden ze zit jaar, jammer dat mijn maat altijd al verkocht was nog voor ik het zelf te pakken kreeg! ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh schoon kleedje van H&m en zara :) ook die bullboxer boots vind ik mooi; maar khad er al enkele paren.. Zeg maar pistolboots is my middle name!
    Het is inderdaad beter om er bewust mee bezig te zijn, ook denk ik altijd "kan ik dit in lente of herfst ook nog dagen" xx

    BeantwoordenVerwijderen