10 april 2013

Wishlist: iPhone cases


1/2/3/4/5/6/7/8/9

Hoewel ik mijn iPhone op zich al heel mooi vind, is het natuurlijk altijd plezant hem nog meer te personaliseren met een mooie cover. En het is uiteraard nog leuker als je af en toe eens van 'iPhone outfit' kan veranderen. Daarom zou ik graag een kleine verzameling met mooie cases uitbouwen. Voor iedere gelegenheid een andere. Sommige meisjes matchen hun smartphone zelfs met hun eigen outfit, maar geloof mij, zover ga ik het niet laten komen. Op Ebay vind je heel veel leuke dingen, maar allemaal een beetje dezelfde Chinese brol. Daarom heb ik ook eens op andere, iets duurdere, webshops gezocht. Hierboven vind je mijn favorieten. Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik juist ga bestellen -allemaal is wat overdreven zeker?- maar deze zijn kansmakers. Misschien ook een leuk idee als verjaardagscadeau *hint*!

7 opmerkingen:

  1. 2, 3 en 7 zijn mijn favorieten! :)
    Ik heb deze http://www.bycsera.com/very%20chic%20iphone%20cases%20by%20csera.html
    ... en die heeft ook heel leuke modellekes vind ik :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh nummer 4 <3
    (zulke posts zorgen er altijd voor dat ik baal met mijn oude iphone 3, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeeeh ik vind ze allemaal super! 2,3 en 6 vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, zo mooi! En ik snap de hint Katrien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het vierde hoesje ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen