2 mei 2013

Birthday Picnic

Gisteren, 1 mei, werd ik écht volwassen, 21 lentes met andere woorden. Over het feit dat dit een 'grote stap' is in je leven ga ik het nu niet hebben, want ik kan nog steeds niet wennen aan die 2 die daar nu al meer dan een jaar vooraan staat. Maar als ik heel eerlijk moet zijn, en hoogstwaarschijnlijk samen met vele onder jullie, vind ik verjaren wel leuk. Een keer in 't jaar eens schaamteloos in de belangstelling staan, dat vind iedereen wel eens plezant. Eerlijk is eerlijk. ;-)
 

Ik organiseerde voor enkele vriendinnen een picknick in het park aan mijn kot. En ja, ik heb enorm veel chance gehad met het weer: een staalblauwe hemel en zéker 20 graden warm, het kon niet beter zijn! De combinatie van mooi weer, véél eten en drinken (onder andere sangria, pastasalades, broodjes, taart (van Julie's House, mmm!), tiramisu, vers fruit,...) en de beste vriendinnen kon uiteraard niet anders dan geslaagd zijn.



Ik kreeg ook veel leuke cadeautjes, I've been spoiled, die jullie hier later zeker nog zien verschijnen. Ik kan dus terugblikken op een zeer geslaagde dag, ik zou wel meerdere keren per jaar jarig willen zijn, hihi. :-) Danku voor de leuke namiddag liefste vriendinnetjes!





4 opmerkingen: