7 december 2011

Counting down to x-mas

Vanaf vandaag (de dag na sinterklaas) is het toegelaten openlijk over Kerstmis te praten, fantaseren, mijmeren, verlangen,... Want eerlijk toegegeven: ik vind Kerstmis dé prettigste feestdag van het jaar, tientallen keren gezelliger dan mijn verjaardag, nieuwjaar en pasen samen.  Maar het echte wintergevoel heb ik nog steeds niet, spijtig! Het mag dan al wat kouder zijn buiten (niet veel van gemerkt want ik zit al 2 dagen ziek binnen) het lijkt nog helemaal geen december. Nooit gedacht dat ik, diegene die sneeuw het meeste haat boven alles en iedereen, dit zou zeggen, maar misschien moeten we nu toch maar uitkijken naar witte vlokken, het is immers al een hele tijd geleden dat er een échte witte kerst was.

NOG 18 DAGEN!!!

Verwacht je in de komende dagen dus maar aan posts boordevol kerstgevoel.

2 opmerkingen:

  1. jaaaa! ik ga straks ook mijn mini-kerstboom gaan halen in de hema en al op zoek gaan naar enkele pakjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hha, ik zit al stiekem enkele weken in kerstsfeer :D En waar blijft die sneeuw :( ?

    BeantwoordenVerwijderen