16 juni 2012

My future home

Januari en Juni, de examenmaanden en dus ook de twee maanden waarin mijn aantal berichten en bezoekers heel laag liggen. Ik heb veel inspiratie voor nieuwe posts maar ik voel mij zo schuldig als ik te vaak met andere dingen bezig ben dan met studeren. Daarom staat mijn blog nu dus op een laag pitje, maar binnen 5 dagen is het weer back to business! Omdat ik toch wou laten weten dat ik nog leefde -min of meer althans, want de laatste loodjes, die wegen zeer zwaar- heb ik enkele mooie foto's verzamelt in deze interieur inspiratie post. Een mengeling van dit alles, zo zal my future home er later waarschijnlijk uitzien!

bronnen: 1 - 2 - 3 - 4: onbekend - 5 - 6 - 7 - 8

4 opmerkingen:

  1. mooi! zo'n mega wereldkaart als behang is ook echt mijn grote droom.
    succes nog even met je examens, ik ben benieuwd naar al je blog-ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw die enorme fotokader is geweldig! Leuke inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Mooie inspiratie. Zoals de 3e en 4e foto zou ik mijn huis ook wel willen hebben. Zo'n landkaart in je huis is echt leuk :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen