30 september 2012

Favourite blogger outfits in September

Door het gebrek aan regelmaat in mijn blog, een drukke agenda nu het academiejaar opnieuw begonnen is en een tekort aan inspiratie daar bovenop was het hier, nogmaals, zeer kalm de afgelopen weken. Daarom heb ik enkele vaste categorieën gezocht zodat ik zeker iedere week een nieuwe post kan schrijven, en liefst meerdere per week natuurlijk. Mijn goede voornemen voor Oktober wordt dus zeker: regelmatiger bloggen. Om september in schoonheid af te sluiten: zie hier de mooiste outfits van deze maand van mijn favoriete bloggers. Eind oktober kunnen jullie part 2 verwachten.


 1. Cookie, zoals ze zichzelf laat noemen, van Cuillère à absinthe heeft een zeer uitbundige stijl waarin ze gewaagde combinaties durft te maken, deze outfit kan je dus naar haar doen eerder 'gewoon' noemen. Maar I love it, de kleurencombinatie burgundy en navy zijn een geweldige match die ik zelf deze winter ook ga dragen. Om nog maar te zwijgen over haar jasje van Oakwood, dat schapenvelletje moet zó warm zijn...

2. Voor Connie van K is for Kani uit Melbourne is de lente net begonnen, maar deze tussenseizoen-outfit kan ook perfect voor het herfstige weer dat ons de komende weken te wachten staat. Ik hou vooral van haar statement necklace die haar basic outfit naar een hoger niveau brengt.

 3. Ik ben tot over mijn oren jaloers op het volumineuze haar van Elizabeth van Delightfully Tacky, ik kan er enkel van dromen om zo'n perfecte krullen te hebben. Naast de looks heeft ze ook een leuke stijl waarin ze verschillende patronen, kleuren en stijlen met elkaar durft te combineren. Ik zou mijn kast right away met de hare willen ruilen.

4. Hannah van Foxtail + Fern is een fervent vintage-lover die vaak rommelmarkten en tweedehandswinkels bezoekt. Die clutch hoort sowieso bij een van haar gevonden schatten, hebbeeeen!


5. The Clothes Horse moet een van de blogs zijn die ik al het langst volg van allemaal. Rebecca's stijl is een combinatie van mooie vintage spullen met kwaliteitsvolle merk kleding. Bijna al haar outfits zou ik zelf ook kunnen dragen.

6. Toegegeven, ik heb een zwak voor de lace-trend, die deze winter weer helemaal 'in' is, als we de modetijdschriften mogen geloven. Jennifer van Hummingbird Girls is dus al helemaal mee.

1 opmerking:

  1. Echt allemaal uw ding he ;) Mooi! Ik kan er u echt in 'zien'. En jij hebt toch ook zo'n schattige krullen als Elizabeth?

    BeantwoordenVerwijderen